Pierwszy model ramy, którą sygnuje Dan Kruk. Założeniem było stworzenie krótkiej, szybkiej i wytrzymałej konstrukcji. Tylny trójkąt o długości 12.5" należy do najkrótszych dostępnych na rynku. Tak niewielką wartość udało się uzyskać poprzez specjalnie zaprojektowany tzw. wishbone, czyli łącznik mufy suportu z dolnymi rurkami tylnego trójkąta. Rura górna (TT) oraz dolna (DT) została odpowiednio wyprofilowana w technologii hydroformowania, dzięki czemu połączenie z główką jest bardzo wytrzymałe - rozwiązanie to marka We The People stosuje z powodzeniem od kilku sezonów w modelu Battleship. Network zgodnie z preferencjami Dana posiada zmienioną geometrię - kąt główki to zawrotne 75.75° co powoduje, że rama bardzo szybko reaguje na ruch kierownicą - co pozytywnie niewątpliwie ułatwi balansowaniu na przednim kole. W miejscach szczególnie narażonych na uszkodzenia rama posiada zwiększoną grubość materiału, dzięki temu rama sprosta stale rosnącym wymaganiom wytrzymałościowym.
- materiał: 100% 4130 Cr-Mo Japanese Tubes
- długość rury górnej (TT): 20.5'', 20.8", 21.1"
- długość tylnego trójkąta: 12.5" (slammed)
- kąty: HT (główki ramy): 75.75°, ST (rury podsiodłowej): 71°
- długość rury podsiodłowej: 9.15" (233mm)
- wysokość suportu: 11.85''
- suport: Mid BB (szerokość: 74mm)
- haki: 6mm, pod oś 14mm, wycinane laserem
- rurki cieniowane dwukrotnie
- główka ramy (cieniowana wewnętrznie) pod zintegrowane stery
- hydroformowany gusset rury górnej (TT)
- hydroformowany gusset rury dolnej (DT)
- zwężane rurki tylnego trójkąta (CS) i (SS)
- rama nie posiada otworów na montaż hamulca (brakeless)
- zintegrowany zacisk siodła z wytłoczonym logo WTP
- dużo miejsca na oponę (2.5")
- haki oraz rurki tylnego trójkąta wyprofilowane do użytku z hubguardami
- dożywotnia gwarancja producenta - warunki na stronie producenta
- waga:
- 20.5" - 2.54kg